ABANS
DURANT
DESPRÈS
  • Per córrer et recomanem una samarreta tècnica que transpiri. No acabaràs xop i podràs concentrar-te en gaurdir de la cursa. Et convidem a utilitzar la samarreta tècnica de la cursa solidària.
  • Evita esmorzar copiosament el dia de la cursa, i si pots, intenta fer-ho lleugerament i  com a mínim 2 hores abans de la sortida.
  • Hidrata’t adequadament abans de la sortida, especialment si fa calor i humitat, fet que podria implicar la pèrdua dels líquids essencials per a l’organisme.
  • No oblidis el dorsal i  la samarreta. Sense ells no podràs córrer ni obtenir els resultats en finalitzar la cursa.
  • Escalfa 30 o 40 minuts abans de la sortida.
  • És recomanable arribar amb temps al punt de sortida, per evitar nervis d’última hora i embussos. Pensa que la zona de sortida i arribada és urbana i de difícil estacionament de vehicles.  Utilitza el transport públic.
  • Fes una sortida progressiva. Tot i que és una cursa cal ser prudent i respectuós amb els altres atletes.
  • És convenient que dosifiquis bé les teves forces en tot el recorregut.
  • Quan entris a meta, al carrer Alegria,  dirigeix-te al punt d’avituallament de l’arribada ( Pl. Catalunya). Si us plau, no paris a la mateixa meta, ja que darrere teu vénen més corredors/es).
  • Recorda que el recorregut més favorable i la superfície més adequada és la carretera: intenta no pujar a la vorera.
  • Si tens rampes, atura’t, estira amb suavitat i comença a caminar.
  • Si en algun moment et trobes malament, dirigeix-te a un dels punts d’assistència  que trobaràs al llarg del recorregut de la cursa o a l’arribada.
  • Realitza estiraments en finalitzar la cursa.
  • En arribar a la meta, realitza uns suaus exercicis de recuperació i restitueix els líquids que has perdut durant l’esforç.
  • És recomanable que t’abriguis amb una dessuadora per no agafar fred.
  • Si et ve de gust pots fer-te un massatge esportiu